مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-17اقتصادي

بهره برداری از 15 پروژه برق منطقه ای در سال جاری


مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه در سال جاری 15 پروژه با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: انتظار می رود در تخصیص منابع مالی به دستگاه ها، - ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه در سال جاری 15 پروژه با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: انتظار می رود در تخصیص منابع مالی به دستگاه ها، شرایط منحصر به فرد شرکت برق منطقه ای گیلان لحاظ شود.

بهمن داراب زاده در حاشیه بازدید معاون هماهنگی عمرانی استانداری گیلان از پروژه در حال احداث پست 63.

230 کیلوولت غرب رشت، در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: با بهره برداری برداری از این پروژه ها در بخش پست و خط، شاهد پایداری بیش از پیش شبکه برق استان گیلان خواهیم بود.

وی با اشاره به روند اجرای پروژه خط چهار مداره رشت - انزلی - پره سر اظهار کرد: این پروژه در برهه کنونی و در شرایط ناترازی تولید با مصرف، بسیار حساس و حیاتی است چرا که می تواند به رفع حبس تولید نیروگاه پره سر کمک نماید.

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان افزود: با توجه به اهمیت این پروژه ملی و زیربنایی، اجرای این پروژه به علت عبور از زمین های کشاورزی و شالیزاری و باغات صنوبر و وجود معارضین متعدد به کندی پیش می رود و انتظار می رود با مساعدت مراجع ذیربط قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 15 پروژه برق منطقه ای در سال جاری

بهره برداری از 15 پروژه برق منطقه ای در سال جاری